Objednávka od A do Z
Dnes vám popíšeme cestu objednávky, kterou jste nám zaslali od jejího vzniku až po cestu k vám. Abychom vám mohli objednávku co nejrychleji připravit a poslat, tak na sebe navazuje několik nezbytných kroků.
1. Přišla nová objednávka
Vaše objednávka je automaticky převedena do našeho systému a vám přijde e-mail s potvrzením. Když je vše v pořádku, tak je vytvořena faktura, která je následně odeslána do skladu.
V případě, že si na něco vzpomenete a přejete si něco změnit, tak není problém vyjít vám vstříc – ihned nám napište na prodej@itadeco.cz nebo zavolejte. Pokud to bude v našich silách, rádi vyhovíme. A kdybychom na nějaký problém narazili my, tak se snažíme s vámi ihned spojit.
2. Objednávka je na skladě
Na skladě je celá vaše objednávka zkompletována. Zboží se snažíme co nejpečlivěji zabalit, aby se tak zamezilo škodám, které mohou při přepravě vzniknout. I když je objednávka v balícím procesu, stále máte možnost pozměnit své požadavky!
Pokud máte zvolen osobní odběr, dostanete e-mailem zprávu o tom, že vaše objednávka již čeká na vaše vyzvednutí. Až k nám dorazíte, tak můžete platit kartou nebo hotově. Případně si ještě něco dalšího k objednávce přidat. Rádi vám poradíme a doporučíme produkty, které jsou pro váš projekt vhodné a které jste mohli opomenout.
3. Expedice objednávky
Poté už váš balíček/balíčky čekají na auto přepravce. V současnosti si můžete vybrat z přepravních společností PPL, DPD a Česká pošta pro doručení v rámci ČR. Pro zákazníky ze Slovenska nabízíme doručení společností DHL Slovensko. V případě, že si zvolíte „Nejvýhodnější doručení“, tak objednávka poputuje tím přepravcem, který vám v dané situaci dokáže objednávku co nejrychleji doručit.
Pokud vaše objednávka přesahuje standardní rozměry nebo jste si toho objednali opravdu hodně, tak nám nezbývá než využít paletovou přepravu DHL (cena za dopravu se nenavyšuje).
Vážení zákazníci, děkujeme Vám za vaši přízeň. Těšíme se na setkání s Vámi - ostatně jsme tu vždy pro Vás. Náš tým je vaše ITADECO.